Marzenie #2 (tym razem to normalny wpis ;))


Etykiety:

5

Właśnie się urzeczywistnia moje marzenie. Coś na co czekałem od dłuższego czasu. Szansa stworzenia swojego wydawnictwa planszówkowego właśnie się pojawiła. Liczę, że z pomocą wielu osób uda mi się stworzyć naprawdę dobre wydawnictwo promujące najlepszych Polskich twórców. Póki co zdradzić mogę, iż wydawnictwo będzie nosić nazwę Kaduceusz, a pierwsza planszówka ukaże się w pierwszym kwartale 2008 roku. Zapraszam do odwiedzania strony www.wydawnictwokaduceusz.cba.pl, która wkrótce dzięki pomocy Gromeda powinna ruszyć. Na niej wszystko co związane z wydawnictwem. Trzymajcie kciuki, aby wszystko się udało. Na tym etapie prac specjalne podziękowania dla Wrony i Gromeda!

5 Response to "Marzenie #2 (tym razem to normalny wpis ;))"

  1. Unknown says:

    może najpierw daj mi się uporać z polskimi znakami a później reklamuj stronę :-P

    Anonimowy says:

    kozaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak
    marzenia się spełniają

    Anonimowy says:

    Jaki związek ma to z Kaduceuszem ad persona? :)

    pauluZ says:

    No gratuluję :)
    Zatrudnij dobrego speca od CMS'a :):)
    Ja jako koleś z branży CMS (pracuję w http://extranet.pl/) czuję, że dobre podejście od początku do tworzenia wizerunku w sieci (czyli sprawna i przyjazna strona WWW) to duża podstawa.
    Joomla to dobry wybór właśnie jeśli instaluje go spec:) - System wszechstronny i jak ktoś go dobrze zna to wie co i gdzie "połatać" by działał sprawnie :)

    Unknown says:

    CMSy są dobre, ale ja wolę własne rozwiązania, które są bezpieczniejsze, szybsze i w pełni przystosowane do potrzeb i wymagań;