JAskrowy newsletter


Etykiety:

2

Nad czym sobie pracuję w przerwach między kolejnymi zadaniami, sprawdzianami itp.? Co dzieje się hobbystycznego? Już spieszę z raporcikiem. Zgodnie z moją zapowiedzią ukazał się trzeci numer ŚGP, a w nim mój tekst. Został on dobrze odebrany co mnie bardzo cieszy i tym bardziej motywuje do dalszego pisania. Do składu poszedł już kolejny numer pisma, w którym to przyjrzałem się grze Niagara - laureatowi Spiel des Jahres 2005. Gotowy jest także tekst do gazety Teraz Toruń, w tej chwili przechodzi korektę. Z moich dalszych "wyczynów" związanych z pisaniem... Już wkrótce na łamach portalu Wrota Wyobraźni pojawi się moja recenzja gry Bug Bluff. Tytulik naprawdę przyjemny, rodzinny, prosty i z duszą. Na koniec ciekawa planszówka :) (pozdro Nina ;)) :

2 Response to "JAskrowy newsletter"

  1. M@rcin says:

    Jestem ciekawy kiedy taka planszówka wyjdzie w Polsce?

    Właśnie nad taką pracuję :P