Prezentacje mają sens!


Etykiety:

3

Kolejna już prezentacja planszówkowa w Empiku odbyła się w ostatni czwartek. Spodziewając się bandy dzieciaków z miasta wyruszyłem uzbrojony w samozaparcie i durne gry (takie jak „Wyprawa”). Złamana noga nie pomagała mi w dotarciu na miejsce. Przybyłem jak zwykle za wcześnie. Po paru minutach zza działu komiksowego wyłonił się… Nie, nie.. nie potwór - miałem na myśli kCK ;). Po paru chwilach rozpoczęło się… Nie, nie… wcale nie piekło, a super przyjemne spotkanie! Poznaliśmy nowego planszówkowca obeznanego w temacie, i paru newbies. Miłym akcentem było granie z dziećmi (fotka). Fotorelacja do obejrzenia tutaj. Za tydzień w czwartek mnie nie ma – urlop, niemniej zapraszam serdecznie w imieniu kCK!
Autorem zdjęcia jest Marek Skrzętny.

3 Response to "Prezentacje mają sens!"

  1. Anonimowy says:

    "Prezentacje mają sens!"...za 10-15 lat te dziewczyny będą grały znakomicie - inwestycja w przyszłość! Gratuluje pomysłu...

    Hehe, wielkie dzięki!

    P.S. Czy to teraz jakaś moda na anonimowość? :)

    Anonimowy says:

    oddział noworodków szpitala powiatowego w wąchocku prosi o pilny kontakt w związku z planami prezentacji gier planszowych