Nad czym pracuję, co zajmuje mój wolny czas?


Etykiety:

0

To jest dobre pytania, na które pozwolę sobie odpowiedzieć na moim blogu w celu uporządkowania mojej działalności i totalnego zanudzenia potencjalnego czytelnika :P. Już spieszę z wyjaśnieniami odnośnie tego co w najbliższym czasie będzie mnie pochłaniać lub już pochłania. Z rzeczy czystko relaksujących i mało twórczych na początek... Prawdopodobnie wybieram się dziś na Simpsonów z rodzinką. Po znakomitych trailerach oczekuję porytego humoru i świetnej rozrywki. Co oprócz tego? Ano czytam najnowszą książkę Jacka Komudy (którego to autograf zdobyłem na tegorocznym Pyrkonie :P). Tytuł książki to "Diabeł Łańcucki". Przenosi nas ona - co tradycyjne u tego autora - w realia XVII w. Rzeczpospolitej. Książka jest dosyć długa, a znając moje tempo czytania zejdzie mi trochę czasu na niej :). A co do projektów czysto hobbystycznych? Zaczęły się prezentacje gier planszowych w Empiku prowadzone przeze mnie i kCK. Piersze spotkanie wypadło średnio ze względu na zbyt małą liczbę uczestników, kolejne już w czwartek o 16.00 w Empiku przy ulicy Wielkie Garbary 18. Nie zapomnij wpaść! Co więcej właśnie zbliża się dedlajn mojego pisma - "Karcianki i Planszówki". Pod koniec Sierpnia powinno być już ono do nabycia ze strony wydawnictwa - www.ckgroup.pl. Z dalszych projektów, praktycznie ukończona jest moja druga gra planszowa i czeka na wydanie przez wyd. Pole Position. Link do jej strony podawałem w jednym z wcześniejszych wpisów - wpadajcie. Póki co to tyle z mojego ględzenia...

0 Response to "Nad czym pracuję, co zajmuje mój wolny czas?"