Pnącza Online! Już wkrótce…


Etykiety:

1

Wróciłem z Juwenaliów. Z jednej strony zdegustowany słabą pogodą, i nie pasującymi mi artystami. Z drugiej – zachwycony Juwenaliowym Planszowaniem, którego frekwencję szacuję na około 200 osób. Wróciłem do domu po trzech dniach imprez, mając problemy ze zogniskowaniem wzroku, z powodu zmęczenia i przepicia. Mimo tego usiadłem do komputera, uściślając zaś – do internetu. A tam kolejna niespodzianka związana z Pnączami. Dziwne, że gra która nie została komercyjnie wydana przynosi mi aż tyle radości. Ludzie pytają, chcą grać, ogólnie kręci się. Tym razem na BGG otrzymałem geekmaila od użytkownika „softbug”, rodem z Paryża. Wiadomość kompletnie mnie zaskoczyła. Otóż ów miły paryżanin zapytał mnie o pozwolenie dotyczące przygotowania wersji online Pnącz. Chodzi konkretnie o platformę http://www.vassalengine.org/community/index.php , za pomocą której to da się grać za znajomymi (i nie tylko) w rozmaite gry. Wkrótce mają tam zawitać Pnącza, a znajdą się pośród takich sław jak Age of Steam, Carcassonne, Dune czy kilkadziesiąt innych (pełna lista tu). Otrzymałem również pierwszy koncept art z prac nad modułem Pnącz, który widzicie obok. Nie mogę się doczekać, aż będę mógł pograć ze znajomymi, a także nieznajomymi z zagranicy w Pnącza, przez internet. Mam nadzieję, że już niedługo.

1 Response to "Pnącza Online! Już wkrótce…"

  1. wałcz says:

    no no no nieźle w ciul.
    gratuluje i do zobaczenia na partyjce online