Studentem być


Etykiety:

2

Zacząłem studia. Na razie wygląda to bardzo fajnie. W poniedziałki zajęć brak (będę miał czas, żeby chadzać sobie to klubu gier bitewnych „Oko terroru”). Oczywiście zanim zacząłem zbierać Orki to sentyment mnie przygniótł i już wymieniałem armybooka na armię Ogrów, którą wcześniej już zbierałem. W piątki jedne zajęcia, wobec czego spokojnie mogę sobie pozwolić na "Planszowanie" co mnie bardzo cieszy. Ekipa z roku wydaje się bardzo fajna. Powoli zaczynam też powracać do życia po męczącej przeprowadzce. Od wczoraj mam neta, bez którego czułem się jak bez ręki. Niestety znów zapowiadane w poprzednim wpisie sesje Neuro będą musiały poczekać, bo ogrom pracy czeka mnie i ekipę przy organizacji TDF. Tak to już jest, że żeby bawić się mógł ktoś reszta musi na to harować. Życie studenckie wygląda jak na razie mniej więcej tak jak na załączonym obrazku. Pozdrawiam wszystkich.

2 Response to "Studentem być"

  1. Frey says:

    no Panie Jaskier, pochwal się co i gdzie studiujesz? :D
    Bo wzmianka o wolnych poniedziałkach to chyba trochę mało, jak mogę się domyślać to w Toruniu, ale gdzie i co? :)

    :) Ano Socjologię na UMK