+1 lans point


Etykiety:

7

Całe życie nie lubiłem okularów. Nie lubiłem to mało powiedziane, nienawidziłem po prostu. Gdy byłem z rodzinką na Saharze to oczy mi prawie krwawiły, ale jako jedyny nie ubrałem okularów, bo sądziłem że to straszna wiocha. Teraz jednak za sprawą konkretnego, lansowego ;), oldschoolowego i rapowego (ach te przymiotniki ;P) modelu, jest szansa, że się to zmieni. Zamówiłem te okularki, które widzicie na zdjęciu (konkretnie, to ten brązowy model). Strasznie mi się podobają. Co o nich sądzicie?

7 Response to "+1 lans point"

  1. Anonimowy says:

    ja tez nienawidzilam, ale to sie zmienilo.. to zalezy od modelu, masz racje ^^ a takie szpanerskie to sa boskie xD

    Anonimowy says:

    kozackie na tłustym rapie:D
    nigdy wiecej ksenofobii i uprzedzeń
    rap stillo 4 life holla

    HAHA. A jak! "KURWA RACZI NI ;)" Jakubskie for life! Soon na dzielni, jak kiedyś ;P

    pauluZ says:

    Ale chłopie Cię nawiedziło - rispect!!! hehehee

    Ło boże, pauluz zza grobu powrócił :) Kurcze, wpadaj na forum klubowe i na spotkania przede wszystkim! No i żonke też oczywiście zapraszam, pozdrów ją ;P

    Anonimowy says:

    Heh. Okulary jakich pelno na bazarze ;P

    Nie widze nic co mialoby zmienic wroga okularow w milosnika tychze ;)

    A ogolnie to spoko, sam czekam na wlasne... :)

    BAZARY najlepsze :P. Mam już z miesiąc i jeszcze się nei popsuły :D