Po SZPAKu!


Etykiety:

5

SZPAK, SZPAK i po SZPAKU. Wszystko odbyło się planowo, tak jak to zamierzyliśmy (co więcej do ekipy dołączyła Orlica). Przemłóciliśmy wiele tytułów. Osobiście zagrałem: 8xFalling, 3xFor Sale, 2xGlik, 6xKonkurencja, 1xThurn und Taxi, 1x Neuroshima Hex, 1x Inwigilacja. Ponadto reszta ekipy grała jeszcze 2x w Labirynt Czarnoksiężnika (wielce przez nich zachwalany ku mojemu zdziwieniu), 1x LOTR Konfrontacja i 1x Magia i Miecz. Osobiście spałem 3 godziny, reszta nie spała w ogóle. Ja zaliczyłem 12 godzin gry, inni nieco więcej. Było Piwo, Cola, Chipsy, batoniki i śmieszna akcja z zupką chińską (a konkretniej moją nieumiejętnością posługiwania się nią ;)). Zdecydowanie impreza się udała i wszyscy czekają na 2 ed. Jak tylko będę wiedział więcej na jej temat nie omieszkam napisać!

5 Response to "Po SZPAKu!"

  1. Anonimowy says:

    'A co to za tazos?!'
    Wymiatasz ^^'

    Anonimowy says:

    Dobrze, że uciekłem zanim zaczęła się seria "Konkurencji" :)

    Tak nawiasem pojawiła się pierwsza recenzja "Konkurencji" i bynajmniej jest w zgoła odmiennym tonie do twojej wypowiedzi :P

    Anonimowy says:

    ki rapp warszafski ;ddddd
    dzieciak ze skejtparku jest od ciebie lepszy ;dddddqqqqdddddbbbddddddddddddhehehejhajehjhee

    :PPPPPPPPPP