MECH WARS - moja druga gra planszowa


Etykiety:

2

Ruszyła strona mojej drugiej gry pt. MECH WARS. Gry na dobrze znanej wielu czytelnikom tego bloga mechanice Połowu, jednakże ze zmienioną fabułą i świetnymi opcjonalnymi zasadami walki autorstwa Hipo. MECH WARS z założenia miała być grą zupełnie inną od Konkurencji - grą logiczno strategiczną, w której trzeba zastanawiać się nad kolejnymi ruchami, ważyć swoje decyzje. Mam nadzieję, że udało mi się to osiągnąć. Ze strony gry można już pobrać zasady, oraz znajduje się tam fabuła.

2 Response to "MECH WARS - moja druga gra planszowa"

  1. Anonimowy says:

    Pobrać,pobrać kolego ,a pobraż kojarzy się z podażą,popytem,cenami........ kasa,kasa,kasa.....materialista.A na grę czekam.

    Hehe, poprawione. Dzięki za czujność! Chyba specjalnie błędy będę robił by zobaczyć kto jak się wczytuje w moje posty ;)