Konkurencja - czyli jestem w siódmym niebie


Etykiety:

5

Nareszcie wpadła mi w ręce. Moja pierwsza gra planszowa – „Konkurencja” w pełni wydana… i to jak!!! Twierdzę, że jest to jedna z najlepiej wydanych polskich gier planszowych w tej cenie. Pudełko jest niezwykle estetyczne, i naprawdę sporych rozmiarów (nieco więcej niż B5). Niestety jedyna jego wada to zbyt chuda tektura, która przy intensywnym przewożeniu i korzystaniu z gry może się pogiąć/podrzeć. W środku natomiast jest już miodnie. Grube plansze sklepów, których praktycznie nie da się złamać. Ładne estetycznie karty (zapakowane w woreczki strunowe!), śliczne i wytrzymałe żetony (również w woreczkach strunowych, pozwalających utrzymać komponenty gry w należytym porządku) Choć żetony są miejscami nierówno przycięte, to nie ma tragedii jak w wielu innych polskich grach. Poza tym wydawca zapewnił, że egzemplarze sklepowe będą miały poprawione żetony. Instrukcja jest schludna i nie pozostawia niedomówień. Podsumowując za wygląd daję „Konkurencji” 5/6 i rozpływam się, gdyż tak zawsze wyobrażałem sobie tę grę pod kątem wydania. Teraz czekam już tylko na poniedziałkową premierę i pierwsze recenzje…

5 Response to "Konkurencja - czyli jestem w siódmym niebie"

  1. Unknown says:

    gratulacje udanego wydawcy; i do zobaczenia na premierze;

    Anonimowy says:

    No, no, no... zobaczymy jak pierwsze recki.

    Hehe, wielkie dzięki :] Oby pozytywne były recenzje...

    Anonimowy says:

    może też się zjawię na premierze, ale nie obiecuję

    Anonimowy says:

    Hi