Tyle wygrać


Etykiety: ,

2

A oto i czapka, którą wygrałem
Bękę mam z ludzi, którzy wywalają innych ludzi ze znajomych z fejsunia za to, że ci biorą udział w rozmaitych konkursach organizowanych przez przeróżne firmy i fanpejdże. Zaprawdę powiadam, bekę mam okrutną. Ludzie ci prawdopodobnie są ultra bogaczami, albo wstydzą się brać udział w tego typu "akcjach". Nie raz, nie dwa słyszałem także teksty w stylu "ale dureń z ciebie, przecież oni to robią tylko dla reklamy i tak nic nie wygrasz". Tak się składa jednak, że takiego wała. Kilka miesięcy temu wygrałem fajną smyczkę od Aloha. Używam jej do dziś - jest naprawdę kozacka. W mikołajki wygrałem gustowną czapkę zimową od Elade. Przyda się w sam raz na snowboardowy wyjazd do Włoch. Poza fejsuniem także ostatnio wygrałem dwa razy z rzędu gry planszowe na nockach growych organizowanych przez Grajfer. Nie wstydźmy się wygrywać - oto myśl przewodnia tego wpisu.

2 Response to "Tyle wygrać"

  1. guma says:

    http://www.youtube.com/watch?v=3AYxWqWQIq8

    :D