W poszukiwaniu gier na PSP...


Etykiety:

2

Poszukując jakiś ciekawych tytułów na Playstation Portable, natknąłem się na coś takiego:

Gra nosi tytuł: Parappa The Rappa. Oto jej opis:
(W grze) Wcielamy się w rolę Parappy, młodego rapera, który odwiedza plansze, na których znajduje różne niezwykle charakterystyczne postacie. Z każdą z nich po chwili zaczyna rapować ("przy okazji" próbując zdobyć serce jego miłości życia, sympatycznej Sunny Funny), a zadaniem gracza jest pomóc sympatycznego ziomkowi w "zarapowaniu" wszystkich, bardzo wpadających w ucho kawałków muzycznych; rapujemy wciskając rytmicznie odpowiednie klawisze konsoli. Duża doza humoru i doskonała oprawa dźwiękowa, to charakterystyczne cechy Parappy. Hasłem przewodnim gry jest "Musisz uwierzyć!" Parappa po każdej piosence przypomina, że wszystko można osiągnąć, jeśli tylko mocno się tego pragnie i wierzy się we własne umiejętności.

Po głowie obija mi się:

Hasłem przewodnim gry jest "Musisz uwierzyć!"

Hasłem przewodnim gry jest "Musisz uwierzyć!"

"Musisz uwierzyć!"

KURWA NIE WIERZĘ, zaprawdę powiadam - nie wierzę.

Chyba czas zostawić PSP na kołku (parafrazując Eldo skoro już o rapie jest mowa). Tak świetna konsola, a takie fafarapasraka gry na nią wychodzą.

2 Response to "W poszukiwaniu gier na PSP..."

  1. Anonimowy says:

    Tylko PC !!! Żadne ustrojstwa typu PSP, XBOX, PS3 nie dorównają blaszakom :D Nigdy! :D

    A tam, gówno prawda :)