Rap na dziś #10


Etykiety:

2

Jubileuszowy, dziesiąty Rap na dziś nie dla byle kogo. Dla rapera, na którego czekałem blisko 10 lat (bo tyle słucham mniej-więcej rapu). Tyle właśnie czekałem na kogoś, kto godnie zaprezentuje moje miasto w tej muzyce. Rok temu wyszła jego płyta, która nadal stanowi ścisłą czołówkę tego co słucham. Dziś przyszła pora na pierwszy teledysk. Teledysk do kawałka, który jest w ścisłym top moich ulubionych numerów z jego płyty. Toruń jest dumny. Ja jestem dumny. Przed Wami klip do Nie byłem nigdy Małpy.

2 Response to "Rap na dziś #10"

  1. wałcz says:

    moja recenzja:
    - bit: arcy-super-hiper-kozak
    -teledysk: pełna profesjonalka,kozak, klimat
    - tekst: najgorszy tekst małpy, totalne badziewie

    podsumowując: zmarnowany potencjał przez głupi tekst

    Nie znasz się :). W mojej opinii jeden z naj-naj Małpy. Tekstowo też jest sycąco.