Pnącza - okładka


Etykiety:

8

Gotowa jest okładka do Pnączy, a widzicie ją powyżej. Zamieściłem tutaj wersję PL, opcja ANG do zobaczenia na podstronie Pnączy na BGG. Mnie osobiście okładka podoba się baaardzo, śmię nawet twierdzić, że wygląda ona nawet lepiej od okładek Konkurencji i Mech Wars. A co Wy o tym sądzicie? Nie mogę się doczekać na publikację całości, aby sobie wydrukować wszystko i pograć z kimś ;). Dawid Korzekwa (grafik) i Marek Szumny (Pan Wydawca ;)) zrobili naprawdę dobrą robotę.

P.S. Dziękuję za ciepły odbiór mojego pamiętnika projektanta (patrzcie poprzedni wpis) i 15 osób polecających go na polter.pl, co sprawiło, że wczoraj niemal przez cały dzień był on widoczny na stronie głównej. Fajnie i miło, dziękuję!

P.S. 2 Wszystko jest na dobrej drodze do tego, żebym mógł ogłosić mega newsa na początku listopada. Trzymajcie kciuki!

8 Response to "Pnącza - okładka"

  1. Unknown says:

    Trochę mangowa ta okładka :D słodko

    Specjalnie z myślą o Tobie mangowa ;D

    WEST says:

    na mój gust kozacka okładka...mam nadzieje że gra również taka będzie,zresztą domyślam się ,że przetestujemy ją w któryś piątkowy wieczór w klubie ...pozdro

    wałcz says:

    bez kitu niezła w ciul :O naprawde na poziomie

    Anonimowy says:

    jest ok o;

    Unknown says:

    Załóżmy, że Ci wierzę ;P

    Ja nie mogę jaka ta okładka jest ładna. Nie mogę się na nią napatrzeć :D

    M@rcin says:

    Zrób sobie z niej plakat i powieś w domu ;)