Zapraszam na moje zahconne punkty programu!


Etykiety:

2

Już w najbliższy Piątek startuje Zahcon 2009. I to właśnie w piątkowe popołudnie (tuż po egzaminie z Mikrosocjologii ;)) zapraszam na dwa punkty programu, które na Zahconie organizuję. Oto one:

Turniej gry Hej! To moja ryba! (Prowadzenie: Mateusz „JAskier” Pitulski)
Czas trwania: ok. 1h
Na Biegunie pingwiny przeskakują z kry na krę w poszukiwaniu smacznych ryb. Muszą pilnować też swojego łowiska przed zapędami innych pingwinów. Zmyślny pingwin, który napełni swój brzuch największą ilością tłuściutkich śledzików wygra rozgrywkę, zdobywając tytuł Pingwina Zahconu 2009 ;).




Turniej gry Konkurencja (Prowadzenie: Mateusz „JAskier” Pitulski)
Czas trwania: 1-2 h
Czy jesteś w stanie poprowadzić swój sklep do zwycięstwa, czy to u ciebie będą kupować najbogatsi mieszkańcy miasta? A może zaleje cię fala brudasów wywołując epidemię. Zresztą oni nie są jeszcze najgorsi. Wyobraź sobie Grubasów blokujących przejścia między regałami, Złodziei czekających na sposobną okazję, czy Kretynów, o których szkoda nawet gadać. No ale nikt nie mówił, że prowadzenie sklepu to łatwy kawałek chleba.
Sprawdź się w turnieju pierwszej wydanej gry rodem z Torunia. To już drugi turniej Konkurencji na Zahconie, zapraszam – autor/prowadzący ;).

2 Response to "Zapraszam na moje zahconne punkty programu!"

  1. Borg says:

    A mnie nie będzie... Od lat jezdziłem na Zahcony. Po przerwie, rok temu mieli słaby termin, ale też się zjawiłem. W tym roku to jednak przesada - nikt nie ma czasu pojechać, bo sesja, egzaminy, jest na wakacjach. Sam nie pojadę - szczególnie, że program jest sprytnie niedostępny :D

    Trza przyznać, że termin w istocie niefortunny. Sam, jako stały bywalec zahconów, tym razem będę prawdopodobnie ledwie 2 dni i to sam jak palec, bo jak pisze Borgu - wszystkich znajomych w tym czasie wywiewa.