JAskier - pisasz ("sz" celowe ;D) i takie tam


Etykiety:

2

Ano zacząć należy od tego, że jestem specjalistą w oblewaniu egzaminów. Pierwszy egzamin mój to była Ekonomia. 2 za pierwszym podejściem, szczęśliwie z poprawki wpadło 3. Wstęp do Socjologii również na 2 póki co. W piątek poprawka. No i jeszcze pojutrze Etyka,a ja tu znowu siedzę i piszę (tym razem na bloga, bo ostatnio pisałem recenzję Wikingów na Tawerne), zachęcony przez osoby pytające o kolejny wpis. Miło, że ktoś to czyta. Jeszcze bardziej cieszy mnie gdy znajomi pytają o kolejne rozdziały mojej książki o roboczym tytule "Koledzy". Ano tak, JAskier zupełnie skretyniał i pisze książkę. Po mojej radosnej twórczości z WGWO lepiej byłoby żebym zamilknął na wieki, ale wiecie że rozwinąłem się nieco pisarsko...? I na szczęście nie tylko ja tak sądzę. Przyznam, iż włożyłem w to trochę pracy. Stosy książek, które przeczytałem od czasów moich pierwszych opowiadań (kiedy to było... 2004?) przyniosły nie tylko mus noszenia okularów, ale i jakiś tam rozwój. Fajnie. Książka pisze się o ile mnie pamięć nie myli gdzieś od listopada i jeszcze mi się nie znudziło, w miarę regularnie staram się przelewać kolejne linijki. Co bardzo dla mnie ważne dobrze się przy tym bawię, bardzo bliska jest mi jej tematyka - Toruń, konkretnie Jakubskie.
Ze spraw bierzących bardzo miłe były wczorajsze Walentynki spędzone z moją Natką. Dostałem fajną poduchę i wogóle... nie zasłużyłem. A tak na koniec to - nawiązując do mojego opisu na GG - nie, nie sądzę, że najlepsza gra wstępna to planszowa ;). Choć kto tam wie... :D

2 Response to "JAskier - pisasz ("sz" celowe ;D) i takie tam"

  1. Anonimowy says:

    Co to jest WGWO?

    Wiedźmin Gra Wyobraźni: Oficjalnie - www.wiedzmin.rpg.pl