Dzieje się


Etykiety:

0

Jak to zwykle w tym, kończącym rok okresie sporo się dzieje. Odbył się TDF i pomimo pewnych niedociągnięć udał się na tyle, że z optymizmem patrzymy na wizję TDF 2009. Na tych samych zasadach, dokładnie za rok będzie nam się dane bawić i oby tak było. Tego sobie i Wam życzę. Z rzeczy dalszych to jakoś mi tam życie ubiega z kochaną Natalią, tak dłużej już tego nie będę ukrywał ;) Ci co śledzą zmiany na moim blogu, pewno już dawno zauważyli górny link w menu „Zaprzyjaźnione blogi”. W tym samym miejscu ostatnio dodałem świerzy (co nie znaczy że nieciekawy) blog MossGrande. Naprawdę polecam ów blog, bo nie dość że „w naszych klimatach” to jeszcze serwujący olbrzymie i soczyste felietony. Z rzeczy dalszych jakie mi w głowie siedzą to, pomimo tragicznego samopoczucia (już nawet nudzi mi się trąbienie o tym na prawo i lewo) to na horyzoncie widać jakieś światełka w postaci: SZPAK ed.V w składzie ja, Guma, Zibol i MossGrande (ech… pierwszy SZPAK bez Wałcza, który będzie melanżował w Brukseli ;)), Święta (pierwsze święta Bożonarodzeniowe pod względem aury w konwencji „Wielkanoc” ;)), Sylwester (tutaj szykuje się jakaś tajemnicza domówka) i przebąkiwania na temat sesji RPG. Co do tego ostatniego to chodzą słuchy o jakimś Silent Hillu, jak nie to to może mi nareszcie uda się coś sklecić choć w to raczej wątpie. Zbyt ciągną mnie stojące smutno w szafie: Agricola, Gra o Tron, Ghost Stories, Barbarossa i nadchodzące Dominion i Czerwony listopad.

* Ilustracja pochodzi z gry Silent Hill

0 Response to "Dzieje się"