Konwent!!!


Etykiety:

1

Powiedziałem sobie, że z konwentami na jakiś czas spokój. Potrzebowałem oddechu, a przede wszystkim nie chciałem robić konu fantastycznego, gdyż obecnie z fantastyką nie mam nic praktycznie wspólnego. Wizja padającego TDFu nie działała zbyt optymistycznie. Powiedziałem sobie: co, jak to? W wakacje żadnego konwentu..?!Nieee, być nie może. I tak oto powstała wizja konwentu "Plansza 2007" poświęconego tylko temu co tygrysy lubią najbardziej - grom planszowym. Taki "Pionek" tylko, że w Toruniu i to prawdopodobnie dwudniowy. Będzie się działo. Już teraz zapraszam was na oficjalnego bloga konwentu! W kolejnych notkach pewnikiem coś więcej na temat konwentu - czyli "gdzie?, co?, za ile? itp."

1 Response to "Konwent!!!"

  1. Anonimowy says:

    Nie zostawiłeś sobie zbyt dużo czasu muszę przyznać.