Konkurencja - ostatni zakręt


Etykiety:

8

Konkurencja w druku! Długie miesiące testów, dwa totalnie zrypane zestawy testowe. Gra dzięki Pole Position (przynajmniej w komputerze) prezentuje się tak jak zawsze marzyłem. Czy się przyjmie? - czas pokaże. Zależy to od wielu czynników, które w tej chwili już nie są ode mnie zależne. Swoje zrobiłem, teraz tylko czekać na opinie. Trzymajcie też kciuki żeby "Konkurencji" nie zjadła... konkurencja.

8 Response to "Konkurencja - ostatni zakręt"

  1. Unknown says:
    Ten komentarz został usunięty przez autora.

    Poprawione, dzięki! :] wszystkie elementy i instrukcję można zobaczyś na stronie Konkurencji, link na dole strony. Zapraszam też do komentowania na oficjalnym forum Konkurencji :)

    Anonimowy says:

    Widzę, że dopiąłeś swego i twoje nazwisko jest na pudełku ;)

    Ano jest, trza swoją markę wyrabiać :)

    Unknown says:
    Ten komentarz został usunięty przez autora.

    Powiem tak, jak najbardziej planuję, ale czy będzie mi to dane to zależy tylko i wyłącznie od Was - graczy. By można było myśleć o dodatku - musi się sprzedać cały nakłąd (500 sztuk). Za to już pod koniec roku można się spodziewać mojej kolejnej gry pt. "Połów"

    Anonimowy says:

    Ja zamówię :) Może w jakimś barterze dostanę, co? :) Albo po znajomości. Chętnie zapoznam się z tą grą, oby wypaliło.

    Zobaczymy co da się zrobić :)