RAPprojekt


Etykiety:

8


Jak pewnie większość z Was wie, Rapem interesuję się jakieś 8 lat. Polskich wykonawców mam w małym paluszku, z amerykańskimi też jakoś tam daję radę. Od dawna obiecywałem nagranie własnej płyty. Nareszcie staje się to możliwe. Zakupiłem fajny mikrofon firmy Philips, nauczyłem się obsługiwać program Audacity (nie wielka to sztuka bo jest on jednym z łatwiejszych do robienia muzyki). Premiera całego krążka odbędzie się pewnie na blogu co szumnie jeszcze będę ogłaszał. Krążek będzie się nazywał „Rap Górna Półka” i nie wykluczone, że pojawią się na nim jacyś goście. Bity to niestety darmówki z Internetu bo sam ich komponować nie umiem, a dj’a zaprzyjaźnionego nie mam. Na dobry początek pierwszy kawałek do posłuchania pt. „Frajerom…”. Zachęcam serdecznie do komentowania. Możliwe, że z czasem ogłoszę także, jakieś fajne konkursy związane z płytką gdzie będą krążki do wygrania.

P.S Przepraszam za jakość kawałka, ale mój dom to niestety nie studio :/


Kawałek do zassania tutaj (UWAGA, WULGARNE SŁOWNICTWO):

8 Response to "RAPprojekt"

  1. gil says:

    ogolnie jakby ocenic od 1 do 5 to 3- i to za podjecie proby,bit lipny,straszne skrzeczenia w tle,wykonawca malo rapuje predzej rubik rap,ogolnie cienko...myslalem ze to bedzie cos lepszego ale poczekam na wiecej i mam nadzieje ze wskazowki sie przydadza...3mam kciuki moze cos ci sie kiedys uda

    Co do szumów, to chyba nei dam rady przeskoczyć tego, o czym pisałem. Czekam gil na Twoją odpowiedź, może jakiś mały battle? :} Zobaczymy kto lepiej wypadnie...

    borg says:

    Czaskie dymy JAskier! Lepsze to w treści niż niejedne rzeczy w MTV. Technicznie zato trochę słabawo niestety :)

    Jak zwykle moje "zdolności" informatyczne się ujawniły jeśli chodzi o szumy i trzaski :D

    Anonimowy says:

    jak zwykle cudne ! :)) pozdro od fanek z jakubskiego =** i czekamy na pierwszy krazek! :))

    Anonimowy says:

    Parę dni temu napisałem ,że nie wiesz co to rytm i melodia.Wpis wykasowałeś.Widać ,że lubisz pochwały ,ich nie kasujesz.Zachowujesz się jak dzieciak.Do zobaczenia w październiku kolego.A słowem żenada,można opisać twoje zachowanie.Możesz wykasować ,już nie będę pisał.

    Słuchaj zjawa. Wiem, że mnie nie lubisz, zresztą nie wiem za co, ale spoko twoja wola. Zupełnie mi nie przeszkadzają twoje komentarze, jeśli cokolwiek z moich wpisów cie interesuje to spoko, komentuj, ale nie życzę sobie obelg na mój temat na moim własnym blogu. Jedno krytyka (zwłaszcza rzeczowa), a drugie obelgi. Bezzasadne wylewanie żółci kasuję, krytyki porządnej (patrz komentarz gila - nie). A tak wogóle to gdzie się dostałeś :)?

    WESSST says:

    ostatni Twój kawałek okazał sie 100x lepszy od pierwszego,ale zmien bit,dołóż troche krytyki pokaz mentalnosc prawdziwego polaka gnoja...coraz lepiej Ci idzie ^^ szumny tez nie sa zafajne no i refrenik ,,prawdziwy rap'' troche zbija