Ulubiona planszówka


Etykiety:

3

Dyskusja na forum gry-planszowe.pl skłoniła mnie do przemyśleń na temat tego "co cechuje moje ulubione gry planszowe". Czy jest to może mechanika, tematyka danego tytułu czy rodzaj gry... Jak wy widzicie swoje ulubione gry planszowe, i co stanowi o tym, że są tymi jedynymi, niepowtarzalnymi? Ja na pytanie: "Co cechuje moją ulubioną grę" - odpowiadam szybko i bez zbędnego namysłu.
Rodzaj: Party game
Mechanika: Prosta, ale zarazem ciekawa i dająca wiele rozwiązań, a przy tym niepowtarzalna, nowatorska.
Top 3 gry ever na chwilę obecną: Spadamy, Cash n'guns, pitchcar mini

3 Response to "Ulubiona planszówka"

  1. pauluZ says:

    Dla mnie podstawa to PitchCar :)
    I nie ma mocnych, hehe.

    Coś w tym jest :P

    Anonimowy says:

    lubiona planszówka?!? a gdzie ty widzisz tu planszę? to tylko gry , aż gry