Co tam JAskrze ciekawego?


Etykiety:

6

Już lecę z JAskrowym Newsletterem :). Pomijając to, że jestem chory dzieje się wokół mnie sporo ciekawych rzeczy. Po pierwsze muszę się pochwalić, iż mój artykuł ukaże się w 3 numerze pisma Świat Gier Planszowych, którego spis treści można zobaczyć tutaj. Mój tekst to recenzja gry "Inwigilacja" - niestety niezbyt dobrej o czym przekona Was recenzja. Serdecznie zapraszam do jej przeczytania! Z innych ciekawostek jest szansa na reaktywację pewnego legendarnego konwentu, którego w dodatku mógłbym być koordynatorem. Póki co nic więcej na ten temat nie mogę napisać. Jak tylko będę mógł to nie omieszkam się pochwalić. Z innych niezwykle pozytywnych rzeczy: Konkurencja wyląduje w Empikach! Tak jest, już nie długo. Fajnie będzie zobaczyć swoje wypociny na półce Empikowej... Jednak bardziej cieszy mnie niezwykle ciepłe przyjęcie "Konkurencji" zarówno przez graczy jak i recenzentów ( 7/10 zarówno na www.planszowki.gildia.pl i www.pik.wrota.com.pl).

6 Response to "Co tam JAskrze ciekawego?"

  1. Anonimowy says:

    Same sukcesy ;D

    Taa... Zależy jak na to spojrzeć ;P Niemniej, chyba nie jest źle :)Pozdrowienia dla wszystkich komentujących!

    pauluZ says:

    No więc wyłowiłem podczas ostatniego naszego spotkania pewne słowo na "Z" a kończące się na "on", które pewnie odnosiło się do tego konwentu o którym mówisz :)
    BTW:
    Oczywiście respekt jeśli chodzi o artykuł i Konkurencję w Empikach! Gratulacje!

    Wielkie dzięki! Fajno, że wpadłeś i skomentowałeś :) Pozdrawiam!

    Anonimowy says:

    uwa~~ gratulejszyn, chyba wpadne do empiku z aparatem, no a może nawet z jakąś kwotą w portfelu XD
    Więcej sukcesów życzę, i nie omieszkaj się nimi pochwalić ^^

    Dzięki za komentarz i zaglądanie na mojego wypocinowego bloga :) A jak z kasą to lepiej do mnie, a nei do Empiku :P Bo ze sprzedazy w Empiku nie mam większych profitów :)